Menu
Kobiety Branży Stolarki 2023 - Głosowanie
Wybieramy wyjątkowe kobiety związane z branżą stolarki budowlanej, które w swojej pracy zawodowej robią rzeczy nadzwyczajne, godne rozpropagowania i naśladowania. Są ambitne i przedsiębiorcze, świetnie radzą sobie w biznesie i nie tylko - żaden kryzys im nie straszny, co sprawia, że zasługują na wyróżnienie. Kobiety Branży Stolarki 2023 - głosowanie czas zacząć!
Plebiscyt Kobiety Branży Stolarki organizowany jest od 2014 r. przez Stolarka VIP. Od tego czasu wręczono blisko 40 statuetek dla liderek z małych i dużych firm. „Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że to nasza firma jest jego pomysłodawcą i organizatorem, a program spottkał się z tak pozytywnym odzewem. Chcemy w ten sposób zwrócić Państwa uwagę na wielką i nieprzypadkową rolę, jaką odgrywają kobiety na różnych stanowiskach w naszej mocno zmaskulinizowanej branży. Koniec starego roku to idealny czas na dokonanie podsumowań i wyróżnień. Tym bardziej, że wbrew powszechnie panującej opinii, rola kobiet w naszej branży jest ogromna i powinna być stosownie doceniana. Nie jest to w żadnym wypadku kurtuazja, lecz twarde fakty” – dodaje Grzegorz Cendrowski. Celem plebiscytu jest uhonorowanie wyjątkowych kobiet w branży zdominowanej przez mężczyzn. Panie wnoszą do niej ciepło, odwagę i kreatywność. Często zajmują stanowiska związane z HR-em, PR-em, są dyrektorkami i prezeskami. Stolarka otworowa coraz bardziej otwiera się na kobiety. I słusznie, gdyż to właśnie kobiety nadają jej niepowtarzalnego charakteru.
Uroczyste wyróżnienie Laureatek Plebiscytu Kobiety Branży Stolarki 2023 odbędzie na Gali VIP podczas 33 Konwentu Stolarki VIP na Zamku w Gniewie. To wyjątkowe wydarzenie będzie miało miejsce się w dniach 23-24 lutego 2023 r. Oto tegoroczne kandydatki:
Katarzyna Korniaho – Członek Zarządu firmy Bysewo-Kolor, Dyrektor ds. Rozwoju
Pani Katarzyna jest absolwentką Zarządzania i Transportu Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, a także studiów podyplomowych w zakresie szkoleń trenerów „Train the Trainers”.
W firmie Bysewo-Kolor pełni funkcję Członka Zarządu i Dyrektora ds. rozwoju, prowadząc cały zespół przez wyzwania szybko zmieniającego się i wymagającego otoczenia gospodarczego w jakim wszyscy funkcjonujemy. Nie tylko wiedza i doświadczenie, ale i wybitna biznesowa intuicja pomaga jej w rozszerzaniu oferty firmy oraz budowaniu silnych, długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi.
Pani Katarzyna wie, że nie sztuką jest zarządzać ludźmi z potencjałem, ale wykorzystać potencjał, drzemiący w każdym z nas, ponieważ za sukces organizacji odpowiada każdy członek zespołu. Charyzmatycznie wspiera wszystkich w codziennych działaniach, wydobywając ich najlepsze cechy oraz zachęcając do poszukiwania i wdrażania coraz to bardziej nowatorskich i innowacyjnych rozwiązań. Prywatnie jest kochającą matką dwójki cudownych dzieci, ciekawą świata podróżniczką oraz miłośniczką sportu i aktywnego wypoczynku. Swoją pasją do aktywności skutecznie zaraża cały zespół, który corocznie pokonuje setki kilometrów na rowerach i pieszo w Ekstremalnym Rajdzie na Orientację HARPAGAN pokazując, że nie tylko w sferze biznesowej Bysewo-Kolor skutecznie pnie się w rankingach i pokonuje najróżniejsze przeciwności na swojej drodze.
Motto życiowe: „Największe rzeczy w biznesie nie są dziełem jednej osoby. Są dziełem zespołu”.
Małgorzata Marciniak – Manager ds. handlowych firmy Aries
Pani Małgorzata jest absolwentką Społecznej Akademii Nauk na kierunku zarządzania w Łodzi. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała począwszy od funkcji Kierownika Obsługi Klienta w firmie Luminare Sp. z.o.o. w Parczewie oraz od 1 kwietnia 2004 roku na stanowisku kierownika działu handlowego, a także zastępcy kierownika działu obsługi klienta w firmie Okna Rąbień Sp. z o.o.
Od 2014 r. pani Małgorzata zatrudniona jest w Firmie Produkcyjno-Handlowej ARIES Edward Skał w Łodzi, początkowo na stanowisku specjalisty ds. marketingu i obsługi klienta, a obecnie manager ds. handlowych. Firma Aries, producent z wieloletnim doświadczeniem w produkcji drewnianej stolarki otworowej, specjalizuje się w realizacji obiektów zabytkowych, wykorzystując nowatorskie rozwiązania konstrukcyjne, spełniające wysokie standardy współczesnego budownictwa.
Pani Małgorzata odpowiada za uzgodnienia z inwestorami zarówno warunków współpracy w realizacji zamówień na stolarkę, jak również szczegółowe uzgodnienia w zakresie konstrukcji i zawiłych szczegółów przy niejednokrotnie trudnych i skomplikowanych nietypowych zamówieniach. Jest to nie lada wyzwanie ze względu na skomplikowane wymagania inwestorów do rezydencji prywatnych, obiektów użyteczności publicznej czy budownictwa sakralnego.
W swoim podejściu zawodowym stawia na profesjonalizm oraz wysoki standard wiedzy i doświadczenia co przekłada się na bezpośredni kontakt z klientami. Prywatnie pani Małgorzata to w pełni optymizmu matka dorosłego już syna studiującego medycynę. Uwielbia zwierzęta domowe, które w domu piastują funkcję członków rodziny. Jej hobby to podróże i zwiedzanie najdalszych zakątków Europy i świata. Motto życiowe: „Tylko ten kto wędruje odnajduje nowe ścieżki”.
Magdalena Skoczyńska - Dyrektor sprzedaży podstawowej w firmie Pilkington Polska Sp. z o.o.
Magdalena Skoczyńska jest absolwentką Politechniki Wrocławskiej na wydziale Informatyki i Zarządzania. Pracę w firmie Pilkington rozpoczęła w 2002 r., na stanowisku Pracownik Biura Obsługi Klienta w Pilkington IGP Oddział we Wrocławiu, będąc odpowiedzialną za obsługę rynku lokalnego, a po niespełna pół roku przejęła również obsługę rynków eksportowych.
Kolejny krok to rok 2008, kiedy objęła stanowisko Przedstawiciela Handlowego w Pilkington IGP we Wrocławiu, mając pod swoimi skrzydłami klientów z południowo – zachodniej Polski, Wielkopolski i województwa lubuskiego. Rozwój sprzedaży na rynkach eksportowych to kolejne podjęte wyzwanie, które pozwoliło na kontynuowanie rozwoju w ramach NSG Group tym razem na stanowisku Kierownika Sprzedaży ds. eksportu. Po kilku latach spędzonych w Pilkington IGP i gromadzeniu doświadczenia w sprzedaży szkła przetworzonego przyszedł czas na Pilkington Polska i pracę ze sprzedażą szkła architektonicznego na potrzeby przetwórców i hurtowni w Polsce oraz poza jej granicami. Obecnie pełni rolę Dyrektora Sprzedaży Pilkington Polska Sp. z o.o. Stale stawia sobie nowe cele do realizacji. Chce się rozwijać i dążyć do jeszcze większego pogłębiania swojej wiedzy. Dla Pani Magdaleny nie ma projektów niemożliwych do zrealizowania. W firmie wyróżnia się energią i optymizmem, motywując tym innych do działania.
Prywatnie jest mamą trójki nastolatków, lubi aktywnie spędzać czas, spacerując z ukochanym psem, zwłaszcza po górskich szklakach.
Motto życiowe: "Carpe Diem”, „Jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz tego także dokonać”.
Barbara Muir – Project Manager w firmie Technoform Edge Bond Solutions Poland Sp. z o.o.
Dr inż. Barbra Muir jest kierownikiem projektów w firmie Technoform Edge Bond Solutions Poland oraz Adiunktem Badawczym na Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Po ukończeniu studiów magisterskich na kierunku Technologa Chemicznego, kontynuowała rozwój naukowy w ramach doktoratu na Wydziale Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie. W pracy doktorskiej zajmowała się wytwarzaniem sorbentów na bazie materiałów odpadowych, jakimi są popioły lotne, a następnie ich wykorzystaniem do sorpcji substancji zanieczyszczających wodę np. związków organicznych i metali ciężkich.
W Technoform Edge Bond Solutions Poland pracuje od czterech lat realizując projekty dawczo-rozwojowe oraz inwestycyjne – zarówno lokalne jak i globalne. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w aktualnej pracy biorąc czynny udział w projektach związanych z innowacyjnymi technologiami zastosowania sit molekularnych w szybach zespolonych. Jest autorką ponad 20 artykułów w prestiżowych czasopismach naukowych, uczestniczyła w ponad 25 konferencjach krajowych i międzynarodowych. W 2018 r. została laureatką programu START, w którym co roku nagradzanych jest 100 najzdolniejszych młodych naukowców. Prywatnie mama rocznej córeczki. W wolnym czasie biega, jeździ na nartach i wyrabia ekologiczne mydełka. Uwielbia podróże, zarówno bliskiego jak i dalekiego zasięgu. Motto życiowe: „Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona”.
Beata Paszkiewicz – Współwłaścicielka firmy Paszkiewicz Sp. z o.o.
Pani Beata Paszkiewicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu na kierunku politologia. Od 22 roku życia wraz z mężem z powodzeniem współtworzy firmę świadczącą usługi z zakresu sprzedaży i montażu stolarki budowlanej. W firmie zajmuje się działem finansowym oraz dbaniem o dobry wizerunek organizacji, stawiając sobie za cel najwyższą i gwarantowaną jakość oferowanych produktów i usług. Podstawą sukcesu firmy Paszkiewicz jest umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i reagowania na nie. Praca zawodowa jest dla niej źródłem satysfakcji i spełnienia.
Pani Beata jest osobą niezwykle otwartą, komunikatywną, ze zdolnościami negocjacyjnymi, umiejącą znaleźć rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji, zarówno w firmie, jak i poza nią. Zawsze służy dobrą radą i pomocną dłonią, bo człowiek jest dla niej priorytetem.
Samodzielnie zaprojektowała i zaaranżowała własny piękny salon sprzedaży okien i drzwi, zlokalizowany w zabytkowym budynku w Żmigrodzie, w którym klienci mogą poczuć się wyjątkowo. Firma może poszczycić się licznymi wyróżnieniami. W 2021 r. salon w Żmigrodzie oraz we Wrocławiu otrzymał prestiżowe wyróżnienie branżowe Rekomendowane Salony Okien i Drzwi.
Pani Beata jest nieustraszoną poszukiwaczką inspiracji niezbędnych do usprawnienia biznesu. Dba również o działania marketingowe. Jako klucz do sukcesu uznaje działania zmierzające do polepszenia warunków pracy swoich pracowników. W życiu prywatnym jest szczęśliwą żoną oraz dumną mamą trójki dzieci. Czas wolny lubi poświęcać na projektowanie oraz dbanie o wnętrza i ogrody.
Motto życiowe: „Nie znając ani kierunku, ani celu podróży, nie dostaniesz bielu”.
Beata Strzelczyk – Technical Manager w firmie SELENA S.A.
Niezwykłym doświadczeniem w karierze zawodowej pani Beaty jako inżyniera budownictwa o specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie, było udział w projekcie odnowy Uniwersytetu Ravensbourne w Londynie, który pokryty jest różnokolorowymi, mozaikowymi płytkami aluminiowymi i okrągłymi oknami o różnych rozmiarach. Był to niezwykły sprawdzian wiedzy, umiejętności i źródło bardzo cennego doświadczenia.
Od 2019 r. związana z polskim koncernem chemicznym Selena Group, którego misją jest dostarczanie produktów i rozwiązań na potrzeby nowoczesnego budownictwa. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży budowlanej. Odpowiada za walidacje produktowe, techniczną i praktyczną obsługę szkoleń i webinariów, wsparcie sprzedaży oraz pracę handlowców. Pani Beta jest również doradcą technicznym, który bezpośrednio współpracuje z wykonawcami.
Bardzo lubi swoją pracę, która jest dla niej fascynującą i pełną wyzwań przygodą. Współtworzy niezawodny team TYTAN WINS, który promuje Innowacyjny Trójwarstwowy System Uszczelniania i Izolacji Okien. Udziela informacji w technicznych aspektach takich jak m.in. materiał, gdzie i jak go zastosować oraz gdzie go kupić. Jest studnią wiedzy o obszarach sprzedaży produktów Selena S.A. oraz aspektach techniczno-praktycznych oferty firmy. Świetnie zorganizowana, nastawiona na rozwiązania, zwłaszcza w trudnych sytuacjach, a przy tym niezwykle konsekwentna w działaniu. Entuzjastka entuzjazmu! U innych ceni szczerość wyrażoną w konkretnej komunikacji oraz energiczne i energetyczne nastawienie do pracy. Imponuje jej holistyczne podejście nie tylko do pracy, ale także do życia. Interesuje się budownictwem (budowanie domów). Spełnia się wcielając w życie ważne dla niej wartości: zdrowie, rodzina, rozwój osobisty, piękno, niezależność, miłość. Szczęśliwa mama i żona, z sukcesami zawodowymi na koncie. Poza pracą uprawia przydomowy ogródek, pływa, piecze pyszne ciasta bądź pochłania kolejną lekturę. Motto życiowe: „Życie jest jak dobre ciasto, każdy następny kawałek jest lepszy od poprzedniego”.
Dominika Zajączkowska – Dyrektor Zarządzająca EVVA Polska Sp. z o.o.
Absolwentka wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska na Uniwersytecie Zielonogórskim, a także studiów podyplomowych z Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę w branży budowlanej rozpoczęła w 2004 r., a doświadczenie zawodowe zdobywała w przedsiębiorstwach o międzynarodowym charakterze, takich jak: Technonicol, Prefa, Reynaers, Lindab. Zdolności organizacyjne oraz zdobyte na przestrzeni lat umiejętności zawodowe spowodowały, iż EVVA GmbH z siedzibą w Wiedniu powierzyła jej stery zarządzania polskim oddziałem. Od 2021 r. pełni funkcję Dyrektor Zarządzającej w firmie EVVA Polska, gdzie z sukcesem przeprowadziła reorganizację firmy funkcjonującej od 20 lat na polskim rynku. Stworzyła od nowa dział sprzedaży, zwiększyła liczbę zatrudnionych pracowników, zmieniła organizację pracy działu produkcji oraz usprawniła pracę działu obsługi klienta.
Doświadczenie w pracy w międzynarodowych zespołach oraz fakt, iż jej działania koncentrowały się głównie na zadaniach z zakresu sprzedaży i marketingu opartego na właściwym zarządzaniu produktem zaowocowały także wzrostem wolumenu sprzedaży produktów w segmencie premium. Dzięki jej konsekwentnym działaniom i wprowadzonej strategii biznesowej EVVA Polska jest wiarygodnym partnerem dla swoich klientów. Mocną stroną pani Dominiki jest także łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych i interpersonalnych. Łącząc profesjonalizm z wrodzoną pogodą ducha doskonale odnajduje się w typowo „męskiej” branży. Jest typem wojownika, uparcie dążącego do wyznaczonego celu o czym świadczą także uprawiane przez nią dyscypliny sportowe: trenuje boks i gra w golfa. Życiowa energia oraz entuzjazm to jej siła napędowa. Prywatnie interesuje się dobrym designem i jest wielką miłośniczką Azji. Motto życiowe: „Nigdy się nie poddawaj”.