Branżowy portal stolarki budowlanej
nowości – inspiracje - prawo - edukacja

Emblematy chromowane logo - błyszczące, czy matowe?

2022-04-19 | Autor: AK
Źródło: Polinal

Tworząc spójny wizerunek marki staniemy w pewnym momencie przed wyborem w jakim kierunku rozwijać branding oznakowań produktów. Oznakowania metalowe dają kilka możliwości wykończenia powierzchni emblematów.

Błysk, który przyciąga wzrok

Wykorzystanie naturalnego atutu chromu, czyli jego połysku to świetna droga do zwiększenia widoczności marki na sprzedawanych produktach. Błyszczące, niemal lustrzane wykończenie chromowanego logo kojarzy się z markami premium i produktami luksusowymi. Warto przemyśleć, czy chcemy, żeby marka była kojarzona z tym segmentem produktów. Często jest to właściwy wybór, ale są marki, które chcą mieć bardziej zachowawczy wizerunek.

Matowe tło dodaje różnorodności.

Dodatkowy srebrny matowy podkład z tworzywa sztucznego tworzy dla chromu kontrast, który dobrze współgra z wyeksponowanym logo. Zmniejsza to intensywność wizualną całego oznakowania i sprawia, że emblemat jest bardziej neutralny i nie dominuje nad samym produktem. Sam chrom też może być matowy i można go użyć w tej opcji bez dodatkowego podkładu.

Efekt szczotkowanego aluminium

To ciekawy i często stosowany kompromis pomiędzy oznakowaniem błyszczącym, a całkowicie matowym. Efekt szczotkowanego aluminium dodaje emblematom charakteru i często pasuje dobrze do wielu kolorów i struktur faktury produktu.

Ten efekt warto zastosować, jeśli chcemy, żeby oznakowania wyróżniały się ciekawym wzornictwem, ale nie odbijały tak bardzo światła jak wersja błyszcząca. Takie wykończenie metalowej powierzchni podkreśla dbałość marki i produktu o detale.

Wybór opcji wykończenia emblematów nie powinien być przypadkowy. Spójność z charakterem marki to nadrzędny cel, który pomagamy uzyskać.

Aby zobaczyć więcej przykładów emblematów chromowanych zapraszamy na stronę
: www.marka.pl/stolarka

 

Przeczytaj także

Bohaterowie akcji #DumnyDekarz – kim są?

To już trzeci miesiąc, odkąd pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy trwa akcja branżowa promująca dekarstwo i zawód dekarza. Jednym z elementów kampanii jest cykl wywiadów z dekarzami i mistrzami dekarstwa, przybliżający blaski, ale również wyzwania dla branży. Rozmowy zebrano na...

Jak sprzedawać drzwi i okna online?

Jeff Bezos w 1995 r. uruchomił pierwszą księgarnię internetową. W latach 90. XX w. powstała też sieć Media Expert, oferująca elektronikę w Polsce, która dziś jest jedną z kilku wiodących marek zajmujących się sprzedażą RTV i AGD również w Internecie....

Nasi partnerzy