Branżowy portal stolarki budowlanej

8 lat pasji, jakości i rozwoju – rozmowa z właścicielami firmy Bevard

2025-05-08 | Autor: StolarkaVIP
Źródło: Bevard

Firma Bevard, z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, obchodzi w tym roku wyjątkowy jubileusz – 8. rocznicę działalności. Przez ten czas zyskała zaufanie szerokiego grona klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów oraz profesjonalną obsługę Bevard jest dziś liderem w branży okien i drzwi. Dołączenie do prestiżowej grupy Rekomendowane Salony Okien i Drzwi jest potwierdzeniem nie tylko rzetelności firmy, ale też jej nieustannych dążeń do doskonałości i zrozumienia potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.
Dziś rozmawiamy z właścicielami firmy – Panią Żanetą Medyńską-Kędziorską i Panem Bartoszem Kędziorskim, którzy opowiedzą o kulisach sukcesu, wyzwaniach, jakie napotkali po drodze, a także o tym, dokąd Bevard zmierza w przyszłości.

Aleksandra Kanderska: Jakie było największe wyzwanie, z którym firma Bevard musiała się mierzyć na początku swojej działalności, i czy było coś, co pozytywnie Państwa zaskoczyło w tym okresie?
Bartosz Kędziorski: Na samym początku nie mieliśmy jeszcze zespołu ani większego doświadczenia, a już udało nam się wygrać duży projekt. To był moment pełen obaw – o finanse, o terminy, o jakość wykonania. Mimo wszystko zrealizowaliśmy zlecenie zgodnie z planem, co zaowocowało kolejnymi współpracami z tym samym wykonawcą. To właśnie wtedy zaczął się nasz dynamiczny rozwój. 

Aleksandra Kanderska: Czy mogą Państwo wskazać, jakie innowacje w branży okien i drzwi w najbliższych latach mają szansę zrewolucjonizować rynek, zarówno pod względem technologii, jak i trendów w designie?
Żaneta Medyńska-Kędziorska: Przyszłość widzimy w rozwiązaniach, które poprawiają komfort życia i umożliwiają spędzanie czasu na świeżym powietrzu, takich jak automatyczne pergole czy ogrody zimowe. Coraz większą popularnością cieszą się duże przeszklenia, które oprócz tego, że dodają elegancji, maksymalizują też dostęp światła dziennego. To właśnie w tym kierunku naszym zdaniem zmierza branża.

Aleksandra Kanderska: Gdyby mieli Państwo wskazać jeden kluczowy element, który najbardziej wpływa na satysfakcję i lojalność Waszych klientów, co by to było i w jaki sposób firma Bevard dba o jego ciągłe doskonalenie?
Żaneta Medyńska-Kędziorska: Jest nim obsługa klienta na najwyższym poziomie. Klienci mogą na nas liczyć w trakcie okresu gwarancyjnego, jak i po jego zakończeniu. Z pewnością jest to jeden z najważniejszych elementów, jednak można by wymienić ich jeszcze kilka.
Bartosz Kędziorski: A jak dbamy o jego doskonalenie? Chociażby tak, że inwestujemy w nasz salon sprzedaży, aby stworzyć komfortowe warunki przy wielogodzinnych rozmowach spędzonych na omawianiu projektów. Przeprowadzamy także szkolenia wewnętrzne z obsługi klienta. Mamy na to własny pomysł i podejście, dlatego bardzo zależy nam, aby cały nasz zespół wyznawał takie samo podejście. Indywidualne podejście do klienta mojej żony Żanety jest wyjątkowe i pozwala stworzyć idealnie dobrane rozwiązania do potrzeb klienta. To doświadczenie przekłada się na cały zespół doradców handlowych. Naszym priorytetem jest, aby poprowadzić klienta przez realizacje w taki sposób, jak sami byśmy chcieli być poprowadzeni. 

Aleksandra Kanderska: Czy zauważają Państwo jakieś konkretne zmiany w preferencjach klientów, takie jak np. rosnące zainteresowanie oknami energooszczędnymi, nowoczesnymi rozwiązaniami, designem czy może integracją z systemami automatyki domowej i inteligentnym sterowaniem? 
Żaneta Medyńska-Kędziorska: Tak, zauważamy. Nie jest to tylko jeden z wymienionych w pytaniu aspektów, a powiedzielibyśmy, że z każdym z nich mamy do czynienia. Z jednym w większym, w innym w mniejszym stopniu. Szczególnie w nowoczesnym budownictwie klienci chcą, aby ich stolarka posiadała każde z wymienionych rozwiązań. Naszym zadaniem jest dopasowanie wybranych przez klienta opcji do jego potrzeb. W obecnych czasach klienci są coraz bardziej świadomi rozwiązań, które chcą zastosować w swoim budownictwie, i często zdarza się, że przychodzą do nas z pewnymi założeniami oraz oczekiwaniami, które wspólnie weryfikujemy. 

Aleksandra Kanderska: W jaki sposób styl życia, zmieniające się potrzeby i rosnące oczekiwania klientów wpłynęły na popyt na okna, drzwi, osłony i pergole? Jakie nowe potrzeby dostrzegają Państwo u swoich odbiorców?
Żaneta Medyńska-Kędziorska: Rozszerza się budownictwo domów jednorodzinnych, a w związku z tym rośnie też popyt na stolarkę otworową. Jak wspomnieliśmy, ludzie chcą spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, co generuje większy popyt na zapotrzebowanie zabudowy zewnętrznej. Klienci chcą też uzyskać jak najwięcej światła naturalnego w swoich domach. To z kolei generuje popyt na przeszklenia wielkogabarytowe.  

Aleksandra Kanderska: Bevard od lat buduje solidne relacje z klientami i dostawcami. Jakie zasady i kryteria są dla Państwa kluczowe przy wyborze dostawców, aby zapewnić najwyższą jakość produktów i bezpieczeństwo użytkowników?
Bartosz Kędziorski: Zasady są proste. Solidne relacje powstają tylko wtedy, gdy współpraca jest na dobre i złe. Mam na myśli to, że dobrego partnera definiuje czas reakcji, umiejętność, sposób rozwiązania problemów, gdy te się pojawią. Oprócz oczywistych czynników, takich jak prawidłowo wykonany produkt, najważniejszy jest serwis producenta i jego realizacja. Kiedy ten czynnik działa, automatycznie możemy zapewnić naszym klientom najwyższą jakość produktów oraz bezpieczeństwo użytkowników. Resztę jesteśmy w stanie wykonać sami według naszych standardów.

Aleksandra Kanderska: Jakie wyzwania związane z montażem okien i drzwi pojawiają się obecnie na rynku, zwłaszcza w kontekście wymagań technologicznych, logistycznych i kadrowych?
Bartosz Kędziorski: Zdecydowanie będą to wyzwania technologiczne. Bez dwóch zdań wyzwaniem jest dzisiaj spełnienie oczekiwań projektowych klientów co do gabarytów konstrukcji w stosunku do możliwości technicznych systemów okiennych przy jednoczesnym szacunku dla finansów klienta. Jednak, posiadając tego typu umiejętności, wiedzę i możliwości, jesteśmy w stanie sprostać takim wyzwaniom.
Wyzwania logistyczne. Można tutaj wspomnieć o najdziwniejszych miejscach, w których budują się klienci, np. takich, do których dojazd jest praktycznie niemożliwy lub jedyną drogą dostarczenia okien na drugą stronę budynku jest droga powietrzna. Ale nie ma sytuacji bez wyjścia.
Wyzwania kadrowe. To znalezienie czasu, w natłoku codziennych obowiązków zawodowych, na szkolenia i poszerzanie horyzontów kadry handlowej, jak i montażowej.

Aleksandra Kanderska: Co dla Państwa oznacza przynależność do prestiżowej grupy „Rekomendowanych Salonów Okien i Drzwi”, oraz jak to wpływa na codzienną działalność firmy?
Żaneta Medyńska-Kędziorska: Dumę, satysfakcję oraz potwierdzenie, że jedziemy po właściwych torach. Jest to świadectwo naszej długoletniej ciężkiej pracy. 

Aleksandra Kanderska: Jakie wyzwania i satysfakcje towarzyszyły realizacji projektu "Dom w Felicjach G2", za który otrzymali Państwo wyróżnienie w programie „Projekt Roku 2025”?
Bartosz Kędziorski: Sporo było wyzwań technologicznych, takich jak precyzyjne wykonanie pomiarów za pomocą skanera laserowego 3D czy przetransportowanie okien trapezowych na piętro domu bez jakichkolwiek uszkodzeń. Nasz Producent spisał się na medal, transportując tak duże konstrukcje na miejsce budowy, gdzie dojazd i pogoda nie były łatwe. Kluczowym czynnikiem było przeanalizowanie i stworzenie planu, w jaki sposób wykonać docieplenie belki pomiędzy konstrukcjami, aby nie doszło do przemarzania, a jednocześnie zadbać o estetyczne wykończenie tego elementu. Skupiliśmy się na tym, aby każdy, nawet najmniejszy szczegół, tworzył całość i harmonię, oraz by klienci byli maksymalnie zadowoleni z rozwiązań, które proponujemy, obsługi oraz efektu końcowego.  Wszyscy nasi pracownicy byli zaangażowani w realizacje tego projektu. Jesteśmy dumni, że tak dobrze i sprawnie poradziliśmy sobie na każdym etapie tej wspaniałej realizacji, która otrzymała uznanie publiczności.

Aleksandra Kanderska: Patrząc na przyszłość, jakie są główne cele rozwoju firmy Bevard w nadchodzących latach? Jakie wartości będą towarzyszyć dalszemu rozwojowi firmy, by utrzymać pozycję lidera i dostarczać niezawodne rozwiązania Waszym klientom?
Żaneta Medyńska-Kędziorska: W każdym momencie naszej działalności stawialiśmy i stawiamy na nasz rozwój. Jednym z celów jest wzrost rozpoznawalności naszej marki, poprzez różne działania marketingowe, takie jak np. media społecznościowe. Naszą niezmienną wartością jest to, że obsługujemy klientów w taki sposób, w jaki sami chcielibyśmy być obsłużeni.

Aleksandra Kanderska: Serdecznie dziękuję za inspirującą rozmowę oraz podzielenie się kulisami działalności firmy. Życzę Państwu dalszych sukcesów, nieustającej pasji i wielu ambitnych projektów, które będą źródłem satysfakcji i dumy.
Żaneta Medyńska-Kędziorska, Bartosz Kędziorski: To my dziękujemy – za zaproszenie i możliwość opowiedzenia naszej historii.

Więcej informacji na temat firmy i oferty firmy znajdą Państwo na stronie: www.bevard.pl

Przeczytaj także

Branża stolarki drewnianej na rozdrożu

Kolejna firm z branży okien drewnianych kończy swoją działalność. Tym razem jednak jest to firma zagraniczna. Warto wiedzieć dlaczego tak się dzieje i jakie są prognozy dla rynku stolarki w Polsce. Co się do tego przyczynia, że poważni gracze na...

Technologie jutra na targach WINDOOR-TECH 2025

Polska jest największym dostawcą wyrobów stolarki otworowej na rynek unijny. Tak dobre wyniki w eksporcie zawdzięczamy dwóm tysiącom firm działających w tym sektorze. Z bogatą ofertą nowoczesnych technologii tej branży będzie można zapoznać się 11-14 lutego 2025 r. podczas najbliższej...

Nasi partnerzy