Branżowy portal stolarki budowlanej

Yawal S.A. nawiązał współpracę z firmą Orgadata

2020-11-10 | Autor: AK
Źródło: Yawal

Od początku bieżącego roku kilkunastoosobowe zespoły po stronie Yawala i Orgadaty pracowały nad przygotowaniem kompletnych baz danych pozwalających na wdrożenie oprogramowania LogiKal u producentów stolarki otworowej współpracujących z systemodawcą. Wszystkie bazy zostały starannie zweryfikowane podczas odbioru, dzięki czemu partnerzy firmy będą mieli możliwość całościowego zarządzania CNC. Co więcej, LogiKal jest również narzędziem do tworzenia wycen i to właśnie już na tym etapie ma miejsce programowanie maszyn.

Do największych zalet dostarczanego przez Orgadatę rozwiązania należy zaliczyć oszczędność czasu pracy nawet do 50%. Po wdrożeniu operator obsługujący maszyny tylko 30% swojego czasu poświęca na obsługę centrum obróbczego, pozostałe 70% może przeznaczyć na inne działania. Ponadto, każdy klient otrzymuje LogiKala w wersji od razu gotowej do pracy. Bez konieczności samodzielnego programowania, pisania obróbek czy makr sterujących. Program dostarcza bazy danych wraz z obróbkami CNC.


Yawal jako jedyny systemodawca oferuje swoim obecnym klientom oraz firmom zainteresowanym rozpoczęciem współpracy specjalną promocję, w ramach której mogą oni otrzymać 3-miesięczną bezpłatną wersję testową oprogramowania. Jej koszty w całości ponosi Yawal. W tym czasie producenci stolarki będą mieli możliwość oceny i weryfikacji działania dostarczanego przez Orgadatę rozwiązania. Po upływie tego okresu konieczne jest wykupienie pełnej wersji LogiKala bezpośrednio u jego dostawcy. Wszyscy zainteresowani nabyciem programu producenci mogą się kontaktować z przedstawicielami Yawal lub Orgadaty. Wdrożenie programu zajmuje tylko 4 dni, podczas których odbywa się najpierw dwudniowe szkolenie podstawowe, a pozostały czas przeznaczony jest na skonfigurowanie maszyn.


Automatyzacja klientów jest trendem w branży aluminiowej. Yawal podąża za trendami rynkowymi i stara się być zawsze tam, gdzie klienci potrzebują naszej pomocy. Takim zagadnieniem jest właśnie wsparcie procesu automatyzacji produkcji stolarki. W swoich działaniach względem partnerów biznesowych stosujemy strategię sprzedaży i obsługi 360o. Co oznacza, że asystujemy im na każdym etapie ich działania od przygotowania ofert, przez produkcję, marketing i sprzedaż inwestorom.” – mówi Łukasz Kucharczyk, Dyrektor Handlowy Yawal S.A.

Dla firm produkcyjnych równie istotna jak ofertowanie jest doskonała technologia i sprawne przygotowanie produkcji. Nasze bazy danych wprowadzone są w taki sposób, że na każdym etapie projektu oraz zlecenia produkcyjnego ludzie mają dostęp do profesjonalnie przygotowanych danych profili, okuć okiennych i drzwiowych oraz obróbek. Ich aktualizacje pojawiają się na bieżąco i zawsze są tworzone w oparciu o katalogi systemowe. Daje to gwarancję dostępu do najnowszych rozwiązań wprowadzanych przez wysokiej klasy specjalistów zatrudnionych w naszej firmie.” - Beata Culkowska, Product Marketing Specjalista w ORGADATA East Europe Sp. z o. o.
 

Przeczytaj także

Nowe przywództwo i wsparcie strategiczne w EPPA. Kierowanie przyszłością zrównow...

Bruksela, 10 czerwca 2024 r. – Europejskie stowarzyszenie profili PVC (EPPA) odbyło swoje doroczne walne zgromadzenie w Lyonie, witając nowe kierownictwo i podkreślając swoje zaangażowanie na rzecz wspierania zrównoważonego rozwoju w branży PVC. Zgromadzenie, które odbyło się po głośnej konferencji...

Yawal szyje na miarę rozwiązania dla swoich klientów

  Vetrex rozszerzył swoją dotychczasową ofertę drzwi tarasowych podnoszono-przesuwnych o model vetrex Alu Slide na profilach aluminiowych. Nowy produkt wykonywany jest na systemie DP 180 Primeview od Yawal. Wprowadzone na rynek drzwi Vetrex Alu Slide pozwolą klientom i architektom na...

Nasi partnerzy