Branżowy portal stolarki budowlanej
nowości – inspiracje - prawo - edukacja

Kolejna edycja programu Kobiety Branży Stolarki '2022

2022-01-09 | Autor: Stolarkavip
Źródło: Stolarkavip

Ambitne i przedsiębiorcze Kobiety Branży Stolarki. Świetnie radzą sobie w biznesie i nie tylko.

To nasz wielki przywilej przedstawić Państwu 4 znakomite kandydatki bezpośrednio związane z branżą stolarki. Panie te zostały wybrane spośród kilkudziesięciu kandydatek proponowanych przez nas i firmy i – co ważne,  zgodziły się przystąpić do konkursu „Kobiety Branży Stolarki 2022”. Konkurs ten jest organizowany przez nas po raz siódmy. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że to nasza firma Stolarka VIP jest jego pomysłodawcą i organizatorem. Chcemy w ten sposób zwrócić Państwa uwagę na wielką i nieprzypadkową rolę, jaką odgrywają kobiety na różnych stanowiskach w naszej mocno zmaskulinizowanej branży. Początek nowego roku to idealny czas na dokonanie podsumowań i wyróżnień. Tym bardziej, że wbrew powszechnie panującej opinii, rola kobiet w naszej branży jest ogromna i powinna być stosownie doceniana. Nie jest to w żadnym wypadku kurtuazja, lecz są to fakty.

Oto nasze kandydatki, które już są Najlepsze z Najlepszych i mogą czuć się wyróżnione i wygrane, na które warto oddać głos w ankiecie internetowej, gdyż niewątpliwie zasługują one na wyróżnienie. Polecamy państwu uwadze każdą z już wyróżnionych pań i zachęcamy do oddania anonimowego głosu na Primus Inter Pares czyli Pierwszą Wśród Równych. Głosowanie jest całkowicie anonimowe, a jego wyniki zostaną ogłoszone na 31 Konwencie Stolarki w dn. 24-25 lutego 2022 r. podczas uroczystej Gali Stolarki VIP na zamku w Gniewie (Hotel&SPA Zamek Gniew). Zapraszamy do udziału w Konwencie oraz głosowania na wybraną kandydatkę!

 

Monika Hybza – Marketing Manager
Pani Monika to tytan pracy. W marketingu od ponad dekady, a wbranży stolarki od ponad 4 lat. Z zamiłowania - od zawsze w obszarach związanych z komunikacją i budowaniem relacji. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Zarządzanie Marketingowe na rynku B2B).

W firmie Deceuninck zarządza marketingiem dla regionu Europy Centralnej i Wschodnie (CEE). Z sukcesem przeprowadziła rebranding (z Inoutic na Deceuninck) oraz kampanię wdrażając nowy system Elegant. Doskonale czuje się: w obszarach związanych z komunikacją marketingową oraz z budowaniem strategii i wspierania partnerów biznesowych firmy.

Zarządzając szerokim spektrum działań marketingowych doskonale łączy procesy planistyczne z operacyjnymi. Zawsze na bieżąco z nowymi trendami i aktualnymi oczekiwaniami rynku w zakresie komunikacji i rozwiązań kampanijnych. Doskonałe umiejętności organizacyjne, doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole. Koordynator kilkudziesięciu inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej w organizacji wolontariatu pracowniczego. Interesuje się strategią marketingową, zarządzaniem, realizacją, szczególnie na rynku B2B. Pasjonatka tematyki związanej z rozwojem osobistym, a także książek kryminalnych i fantasy.

Motto życiowe kandydatki: "Co cię nie zabije, to cię wzmocni oraz Nie czyń drugiemu co JEMU niemiłe".

 


Małgorzata Frelek – Dyrektor Finansowy
Od ponad 20 lat związana z Nice Polska Sp. z o.o. Jedna z autorek rozwoju firmy, będąca czynnym świadkiem najważniejszych zmian w życiu organizacji. Na przestrzeni lat firma zyskała status lidera rynku w segmencie automatyki dla domu i przemysłu, zwiększając znacząco świadomość marki wśród obecnych i przyszłych użytkowników oraz silnie rozbudowując sieć profesjonalnej dystrybucji. Polski oddział Nice powstał w 1996 r. i był jedną z pierwszych zagranicznych filii włoskiej grupy Nice.
Małgorzata Frelek od 14 lat pełni w firmie funkcję głównej księgowej. Zarządza rozbudowanym działem księgowości i kontroluje wszystkie obszary działalności organizacji z zakresu finansów, controllingu, administracji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jednym z podstawowych obszarów jej działalności jest również współpraca oraz raportowanie do włoskiej spółki-matki oraz formalny zakres współpracy z pozostałymi spółkami-córkami funkcjonującymi w ramach grupy Nice. Dzięki jej profesjonalizmowi oraz konsekwencji w działaniu Nice Polska Sp. z o.o. jest dzisiaj wiarygodnym podmiotem dla blisko 1 500 aktywnych Partnerów Handlowych z Polski oraz ze świata.
Charyzmatyczna liderka, ciesząca się olbrzymią sympatią wśród współpracowników. Motywująca, wymagająca, a jednocześnie empatyczna, ale przede wszystkim sprawiedliwa i otwarta na potrzeby drugiego człowieka.  Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie mama dwójki dzieci.
Motto życiowe kandydatki: „Scarlett pomyśli o tym jutro”.

Ewa Kosmala – Global Sustainability Director

Ceniony ekspert w zakresie szczelnego montażu okien i drzwi, współtwórca nowego standardu uszczelniania Tytan WINS oraz promotor dobrych praktyk rynkowych.
Pasja do zrównoważonego rozwoju, niespotykana otwartość na ludzi oraz gigantyczna pozytywna energia – te cechy wyróżniają Panią Ewę Kosmalę, Global Sustainability Director Grupy Selena.
Pani Ewa jest inżynierem budownictwa, absolwentką Politechniki Śląskiej ze specjalnością fizyka budowli oraz Wydziału Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, akredytowanym asesorem BREEAM International, LEED GA oraz referentem HQE. Z branżą budowlaną jest związana od początku swojej kariery zawodowej. Rozpoczynała jako asystent w Katedrze Procesów Budowlanych Politechniki Śląskiej, aby następnie rozwijać się na wysokich stanowiskach międzynarodowych korporacji. Prezentuje holistyczne podejście do życia, które zdołała przełożyć również na pasję do zrównoważonego rozwoju w budownictwie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami z tego obszaru.
Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych przez siebie szkoleń i wystąpień, m.in. na forum Polskiego Towarzystwa Budownictwa Ekologicznego. Jest członkiem Komitetu Ekologii Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa. Prywatnie miłośniczka aktywności fizycznej i kotów.  
Motto życiowe naszej kandydatki brzmi: „Nie bój się iść pod górkę”.

Eva Pappas – Dyrektor Marketingu
Pisząc o kandydaturze Evy Pappas, w pierwszej kolejności uwagę przykuwa jej niezwykła osobowość i unikalna mieszanka polskiej urody z greckim temperamentem. Pani Eva jest absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale pedagogiki i psychologii. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w niemieckiej firmie Bayer, greckiej firmie budowlanej oraz jako lektor jęz. angielskiego i greckiego.
Z branżą stolarki jest związana od 2018 r. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu w firmie Inteligentny Budynek Polska Sp. z o.o., która jest generalnym dystrybutorem w Polsce ekskluzywnych rolet solarnych Bubendorff oraz luksusowych pergoli Suntech. Jej nadzwyczajna kreatywność, pasja i serce, jakie wkłada w swoją pracę, przyczyniły się do nieprawdopodobnego rozwoju spółki oraz zbudowania świadomości zupełnie nowych marek i produktów wśród polskich klientów.
Pani Eva to absolutny fenomen social mediów. Wybitne zdolności interpersonalne i znajomość mechanizmów marketingu społecznościowego pozwoliły jej w krótkim czasie stworzyć grupę kilkudziesięciu tysięcy klientów i partnerów, z którymi zbudowała niemal przyjacielskie relacje.
Pasjonuje się malarstwem i fotografią. Maluje niezwykłe obrazy nie tylko pędzlem, ale także aparatem, obok których trudno przejść obojętnie. Kobieta sukcesu, która jest wzorem do naśladowania dla wielu. Inteligentna, inspirująca i czarująca.
Motto życiowe kandydatki: „Szczęście jest wtedy, gdy to, co myślisz, co mówisz i co robisz, jest w harmonii”.


 

Przeczytaj także

KM OKNO wzbogaca park maszynowy

KM OKNO uznany producent stolarki otworowej z podkarpacia zakupuje 9 zgrzewarkę ZGP 760 od firmy PREZ-MET. Firma KM OKNO od 2008 roku produkuje stolarkę otworową z PVC oraz aluminium. Jedną z głównych celów przedsiębiorstwa jest dostarczanie klientom bezpiecznych, eleganckich i...

Yawal S.A. nawiązał współpracę z firmą Orgadata

Od początku bieżącego roku kilkunastoosobowe zespoły po stronie Yawala i Orgadaty pracowały nad przygotowaniem kompletnych baz danych pozwalających na wdrożenie oprogramowania LogiKal u producentów stolarki otworowej współpracujących z systemodawcą. Wszystkie bazy zostały starannie zweryfikowane podczas odbioru, dzięki czemu partnerzy firmy...

Nasi partnerzy