Branżowy portal stolarki budowlanej

Kolejna edycja programu Kobiety Branży Stolarki '2022

2022-01-09 | Autor: Stolarkavip
Źródło: Stolarkavip

Ambitne i przedsiębiorcze Kobiety Branży Stolarki. Świetnie radzą sobie w biznesie i nie tylko.

To nasz wielki przywilej przedstawić Państwu 4 znakomite kandydatki bezpośrednio związane z branżą stolarki. Panie te zostały wybrane spośród kilkudziesięciu kandydatek proponowanych przez nas i firmy i – co ważne,  zgodziły się przystąpić do konkursu „Kobiety Branży Stolarki 2022”. Konkurs ten jest organizowany przez nas po raz siódmy. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że to nasza firma Stolarka VIP jest jego pomysłodawcą i organizatorem. Chcemy w ten sposób zwrócić Państwa uwagę na wielką i nieprzypadkową rolę, jaką odgrywają kobiety na różnych stanowiskach w naszej mocno zmaskulinizowanej branży. Początek nowego roku to idealny czas na dokonanie podsumowań i wyróżnień. Tym bardziej, że wbrew powszechnie panującej opinii, rola kobiet w naszej branży jest ogromna i powinna być stosownie doceniana. Nie jest to w żadnym wypadku kurtuazja, lecz są to fakty.

Oto nasze kandydatki, które już są Najlepsze z Najlepszych i mogą czuć się wyróżnione i wygrane, na które warto oddać głos w ankiecie internetowej, gdyż niewątpliwie zasługują one na wyróżnienie. Polecamy państwu uwadze każdą z już wyróżnionych pań i zachęcamy do oddania anonimowego głosu na Primus Inter Pares czyli Pierwszą Wśród Równych. Głosowanie jest całkowicie anonimowe, a jego wyniki zostaną ogłoszone na 31 Konwencie Stolarki w dn. 24-25 lutego 2022 r. podczas uroczystej Gali Stolarki VIP na zamku w Gniewie (Hotel&SPA Zamek Gniew). Zapraszamy do udziału w Konwencie oraz głosowania na wybraną kandydatkę!

 

Monika Hybza – Marketing Manager
Pani Monika to tytan pracy. W marketingu od ponad dekady, a wbranży stolarki od ponad 4 lat. Z zamiłowania - od zawsze w obszarach związanych z komunikacją i budowaniem relacji. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Zarządzanie Marketingowe na rynku B2B).

W firmie Deceuninck zarządza marketingiem dla regionu Europy Centralnej i Wschodnie (CEE). Z sukcesem przeprowadziła rebranding (z Inoutic na Deceuninck) oraz kampanię wdrażając nowy system Elegant. Doskonale czuje się: w obszarach związanych z komunikacją marketingową oraz z budowaniem strategii i wspierania partnerów biznesowych firmy.

Zarządzając szerokim spektrum działań marketingowych doskonale łączy procesy planistyczne z operacyjnymi. Zawsze na bieżąco z nowymi trendami i aktualnymi oczekiwaniami rynku w zakresie komunikacji i rozwiązań kampanijnych. Doskonałe umiejętności organizacyjne, doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole. Koordynator kilkudziesięciu inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej w organizacji wolontariatu pracowniczego. Interesuje się strategią marketingową, zarządzaniem, realizacją, szczególnie na rynku B2B. Pasjonatka tematyki związanej z rozwojem osobistym, a także książek kryminalnych i fantasy.

Motto życiowe kandydatki: "Co cię nie zabije, to cię wzmocni oraz Nie czyń drugiemu co JEMU niemiłe".

 


Małgorzata Frelek – Dyrektor Finansowy
Od ponad 20 lat związana z Nice Polska Sp. z o.o. Jedna z autorek rozwoju firmy, będąca czynnym świadkiem najważniejszych zmian w życiu organizacji. Na przestrzeni lat firma zyskała status lidera rynku w segmencie automatyki dla domu i przemysłu, zwiększając znacząco świadomość marki wśród obecnych i przyszłych użytkowników oraz silnie rozbudowując sieć profesjonalnej dystrybucji. Polski oddział Nice powstał w 1996 r. i był jedną z pierwszych zagranicznych filii włoskiej grupy Nice.
Małgorzata Frelek od 14 lat pełni w firmie funkcję głównej księgowej. Zarządza rozbudowanym działem księgowości i kontroluje wszystkie obszary działalności organizacji z zakresu finansów, controllingu, administracji oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jednym z podstawowych obszarów jej działalności jest również współpraca oraz raportowanie do włoskiej spółki-matki oraz formalny zakres współpracy z pozostałymi spółkami-córkami funkcjonującymi w ramach grupy Nice. Dzięki jej profesjonalizmowi oraz konsekwencji w działaniu Nice Polska Sp. z o.o. jest dzisiaj wiarygodnym podmiotem dla blisko 1 500 aktywnych Partnerów Handlowych z Polski oraz ze świata.
Charyzmatyczna liderka, ciesząca się olbrzymią sympatią wśród współpracowników. Motywująca, wymagająca, a jednocześnie empatyczna, ale przede wszystkim sprawiedliwa i otwarta na potrzeby drugiego człowieka.  Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie mama dwójki dzieci.
Motto życiowe kandydatki: „Scarlett pomyśli o tym jutro”.

Ewa Kosmala – Global Sustainability Director

Ceniony ekspert w zakresie szczelnego montażu okien i drzwi, współtwórca nowego standardu uszczelniania Tytan WINS oraz promotor dobrych praktyk rynkowych.
Pasja do zrównoważonego rozwoju, niespotykana otwartość na ludzi oraz gigantyczna pozytywna energia – te cechy wyróżniają Panią Ewę Kosmalę, Global Sustainability Director Grupy Selena.
Pani Ewa jest inżynierem budownictwa, absolwentką Politechniki Śląskiej ze specjalnością fizyka budowli oraz Wydziału Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, akredytowanym asesorem BREEAM International, LEED GA oraz referentem HQE. Z branżą budowlaną jest związana od początku swojej kariery zawodowej. Rozpoczynała jako asystent w Katedrze Procesów Budowlanych Politechniki Śląskiej, aby następnie rozwijać się na wysokich stanowiskach międzynarodowych korporacji. Prezentuje holistyczne podejście do życia, które zdołała przełożyć również na pasję do zrównoważonego rozwoju w budownictwie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami z tego obszaru.
Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych przez siebie szkoleń i wystąpień, m.in. na forum Polskiego Towarzystwa Budownictwa Ekologicznego. Jest członkiem Komitetu Ekologii Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa. Prywatnie miłośniczka aktywności fizycznej i kotów.  
Motto życiowe naszej kandydatki brzmi: „Nie bój się iść pod górkę”.

Eva Pappas – Dyrektor Marketingu
Pisząc o kandydaturze Evy Pappas, w pierwszej kolejności uwagę przykuwa jej niezwykła osobowość i unikalna mieszanka polskiej urody z greckim temperamentem. Pani Eva jest absolwentką studiów magisterskich Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na wydziale pedagogiki i psychologii. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w niemieckiej firmie Bayer, greckiej firmie budowlanej oraz jako lektor jęz. angielskiego i greckiego.
Z branżą stolarki jest związana od 2018 r. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Marketingu w firmie Inteligentny Budynek Polska Sp. z o.o., która jest generalnym dystrybutorem w Polsce ekskluzywnych rolet solarnych Bubendorff oraz luksusowych pergoli Suntech. Jej nadzwyczajna kreatywność, pasja i serce, jakie wkłada w swoją pracę, przyczyniły się do nieprawdopodobnego rozwoju spółki oraz zbudowania świadomości zupełnie nowych marek i produktów wśród polskich klientów.
Pani Eva to absolutny fenomen social mediów. Wybitne zdolności interpersonalne i znajomość mechanizmów marketingu społecznościowego pozwoliły jej w krótkim czasie stworzyć grupę kilkudziesięciu tysięcy klientów i partnerów, z którymi zbudowała niemal przyjacielskie relacje.
Pasjonuje się malarstwem i fotografią. Maluje niezwykłe obrazy nie tylko pędzlem, ale także aparatem, obok których trudno przejść obojętnie. Kobieta sukcesu, która jest wzorem do naśladowania dla wielu. Inteligentna, inspirująca i czarująca.
Motto życiowe kandydatki: „Szczęście jest wtedy, gdy to, co myślisz, co mówisz i co robisz, jest w harmonii”.


 

Przeczytaj także

Grupa Selena rozwija działalność w kierunku zrównoważonego rozwoju

Na zdjęiu powyżej: K. Domarecki z Grupy Selena i A. Kuczera z PLGBC Grupa Selena powołała nowy departament ds. sustainability. Jego zadaniem będzie m.in. projektowanie rozwiązań dla budynków spełniających najsurowsze wymagania środowiskowe, takie jak certyfikacja LEED czy BREEAM. To kolejny...

Aplikacja CRM dla branży stolarki – innowacja w budowaniu relacji z klientem

W wysoce konkurencyjnym środowisku kluczowym aspektem prowadzenia działalności jest koncentracja na skutecznym zaspokajaniu potrzeb klientów. Obecnie jest to podstawa przetrwania i rozwoju firmy. Dlatego zastosowanie innowacyjnych technologii, narzędzi i rozwiązań informatycznych pozwala znacząco usprawnić prowadzenie biznesu oraz poprawić działalność operacyjną...

Nasi partnerzy