Menu
Dumny Dekarz to brzmi interesująco
Akcja #DumnyDekarz nabiera rozpędu
W maju, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, rozpoczął się ogólnopolski projekt na rzecz promocji dekarstwa w Polsce, zawodu dekarza oraz wykonujących go profesjonalistów.
Misją projektu jest pokazanie, że dekarze to nie tylko profesjonaliści, ale przede wszystkim pasjonaci, dumni z tego, co robią. Akcji towarzyszy rocznik DEKARZE 01/2019 (dostępny bezpłatnie na stronie internetowej akcji) zawierający informacje o kondycji branży, a także inspirujące wywiady z przedstawicielami zawodu. – Dekarze stanowią niedocenioną grupę zawodową. Największym wyzwaniem jest spadek zainteresowania tym zawodem wśród młodego pokolenia. Potwierdzają to dekarze, z którymi przeprowadziliśmy wywiady opublikowane w wydaniu „DEKARZE 01/2019” – profesjonalistom brakuje czasu, aby dzielić się doświadczeniem z szerszym gronem adeptów tego zawodu.– mówi Magdalena Zarzycka reprezentująca markę Dakea, która również objęła projekt #DumnyDekarz swoim patronatem.
Z inspirujących wywiadów dowiadujemy się m.in. jak to było, kiedy to „wszystko trzeba było ciosać od siekiery”, jak współcześnie odbierana jest kobieta na dachu oraz jak promować firmę w taki sposób, żeby nie trzeba było „wsadzać klienta do samochodu i obwozić po realizacjach”. Dekarze i Mistrzowie Dekarstwa zdradzają również czynniki sukcesu oraz zdradzają, w co warto inwestować.
Istotnym elementem kampanii jest również generator grafik, który po wprowadzeniu zdjęcia oprawi je w logo akcji, umożliwi dodanie własnego podpisu, a także pozwoli na publikację na swoim profilu na Facebooku. Każde wgrane zdjęcie to 10 zł przekazane na konto Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, mecenasa projektu, które ufunduje stypendia w roku szkolnym 2019/2020 najlepszym uczniom klas dekarskich.
Wejdź na stronę www.dumnydekarz.pl i dowiedz się więcej.