Branżowy portal stolarki budowlanej
nowości – inspiracje - prawo - edukacja

Tego może potrzebować każdy salon sprzedaży okien i drzwi – Wywiad

2023-10-31 | Autor: AK
Źródło: Smart Plan

Automatyzacja sprzedaży w salonach okiennych może przynieść wiele korzyści, takich jak oszczędność czasu, wzrost sprzedaży, poprawa obsługi klienta czy lepsza kontrola nad procesem sprzedaży. System Smart Plan to ważne narzędzie w dzisiejszym wymagającym rynku, które pozwoli zachować przewagę nad konkurencją. Warto wspomnieć, że system ten został wyróżniony w programie „Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki 2023” na zamku w Gniewie. Wdrożenie systemu Smart Plan CRM w firmie okiennej może przynieść wiele korzyści. Jakich? Na to i wiele innych pytań odpowie Pan Marcin Kanik, współtwórca tego systemu dla branży okiennej.

Grzegorz Cendrowski: Czym właściwie jest Smart Plan, do czego służy i do kogo jest skierowany?
Marcin Kanik: Smart Plan CRM to narzędzie dedykowane dla firm z branży okiennej, np. salonów sprzedaży oraz producentów. Aplikacja monitoruje, wspomaga i „ogarnia” cały proces obsługi klienta: od pozyskania lead’a przez ofertowanie, zamówienia, wystawianie faktur aż po montaż.

Grzegorz Cendrowski: Dlaczego warto zainwestować w taki system?
Marcin Kanik: Po pierwsze mamy wszystko w jednym miejscu. Po drugie w przypadku absencji pracownika nie musimy szukać informacji. Po trzecie stosując ten kompleksowy system, stajemy się profesjonalistami. Warto pamiętać, że zadowolony klient to nie tylko klient powracający, ale także ambasador naszej firmy wśród potencjalnych klientów. Dlatego wato sięgnąć po nowoczesne narzędzia do zarządzania relacjami z klientem, takie jak Smart Plan CRM.

Grzegorz Cendrowski: Na rynku jest kilka rodzajów systemów CRM. Czym w szczególności wyróżnia się Smart Plan?
Marcin Kanik: Smart Plan wyróżnia szeroka gama funkcji. W jednej aplikacji jesteśmy w stanie opracować klienta od A do Z. Nasz CRM posiada zakładki, takie jak prowadzenie reklamacji, kalendarza zadań, e-mailing czy baza kontaktów. Wszystkie oferty możemy tworzyć w programie, dzięki czemu żaden klient, który wyśle do nas zapytanie, nie zostanie pominięty. Dzięki tworzonym „szansom sprzedaży" handlowiec staje się systematyczny, a jego praca bardziej uporządkowana, za co odpowiadają zaktualizowane stany realizacji na naszej tablicy Kanban. To również skuteczniejsze zarządzanie reklamacjami i serwisem. Dzięki aplikacji Smart Plan CRM możemy śledzić reklamacje i zgłoszenia serwisowe, co pozwala na szybką reakcję i rozwiązanie problemów klientów. Dzięki temu można zbudować pozytywny wizerunek firmy i zwiększyć lojalność klientów.



Grzegorz Cendrowski: Czy można wypróbować Smart Plan za darmo?
Marcin Kanik: Tak, udostępniamy 14-dniową wersję darmową oprogramowania. Każde nowo utworzone konto w systemie Smart Plan CRM otrzymuje bezpłatną 14-dniową licencję. Po jej zakończeniu istnieje możliwość wykupienia licencji płatnej. Korzystanie z darmowej wersji nie wiąże się z koniecznością wykupienia płatnej wersji.
 
Grzegorz Cendrowski: Jakie są formalności, czy jest podpisywana umowa?
Marcin Kanik: Nie podpisujemy umowy. Opłacają Państwo abonament za miesiąc z góry i korzystają z oprogramowania Smart Plan. Nie zawieramy umów terminowych, nie posiadamy okresu wypowiedzenia.  

Grzegorz Cendrowski: Czy wdrożenie systemu Smart Plan w firmie jest łatwe czy trudne?
Marcin Kanik:
Wdrożenie Smart Planu jest bardzo łatwe. System działa bardzo sprawnie, pod warunkiem, że wszyscy sumiennie na nim pracują. Jest on skonstruowany w taki sposób, aby każda osoba odpowiedzialna za dane zadanie przy obsłudze klienta mogła przejrzeć historię sprzedaży.

Grzegorz Cendrowski: Czy są już pierwsi użytkownicy Smart Planu?
Marcin Kanik: Tak, pozyskaliśmy już pierwszych klientów, którzy sprawnie działają na naszym systemie. Wszystkie te firmy wdrożyły oprogramowanie Smart Plan CRM, aby podnieść wydajność pracy oraz zaprowadzić porządek w dokumentacji i systemie działania. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, pomagamy we wdrożeniu pracowników do systemu. Oczywiście liczymy na nowych klientów, szczególnie salony stolarki i producentów z sektora MŚP.



Grzegorz Cendrowski: A jakie są plany dotyczące rozpropagowania aplikacji Smart Plan w najbliższym czasie i w przyszłym roku?
Marcin Kanik: Niedawno wdrożyliśmy do firmy nowe osoby, które prowadzą działania sprzedażowe Smart Planu poprzez e-mailing oraz telemarketing. Oferujemy darmową prezentację naszego systemu oraz darmowe 14-dniowe konto testowe.

Grzegorz Cendrowski: Dziękujemy za rozmowę i rekomendujemy system Smart Plan dedykowany dla branży stolarki. Warto być innowacyjnym.
Marcin Kanik: Również dziękuję za rozmowę i zapraszam do kontaktu pod nr tel. 508 388 600.

Więcej informacji na temat produktów oraz kontakt z ekspertem: www.smart-plan.pl

Przeczytaj także

Polska stolarka eksportem stoi - Laureaci

W Polsce mamy wielu producentów okien, drzwi, bram i osłon o dużym potencjale eksportowym. Rocznie z taśm produkcyjnych zjeżdża ponad 20 milionów sztuk stolarki budowlanej, z czego prawie 70 proc. wysyłanych jest za granicę. Firmy te mają duże doświadczenie w...

Najlepsze projekty architektoniczne wyróżnione. Robią wrażenie! Projekt Roku 202...

Jeszcze nie tak dawno urządzanie wnętrz rozumiane było przez inwestorów jako aranżacja przestrzeni, przy wykorzystaniu akcesoriów dekoracyjnych i designerskiej stolarki meblowej. Faktem jest, że nie sposób wyobrazić sobie nowoczesnych pomieszczeń nieposiadających odrębnego stylu, nadanego im aż po ostatni szlif, z...

Nasi partnerzy