Branżowy portal stolarki budowlanej
nowości – inspiracje - prawo - edukacja

10 powodów, dla których warto wziąć udział w VIII Międzynarodowym Forum Stolarki

2023-08-23 | Autor: AK
Źródło: StolarkaVIP

10 powodów, dla których warto wziąć udział w VIII Międzynarodowym Forum Stolarki, które odbędzie się w dn. 20-21 września w Hotelu Lamberton w Ołtarzewie k/Warszawy.

  1. Uczestnictwo w jedynym w swoim rodzaju spotkaniu branżowych dla wymagających.
  2. Bezpośredni kontakt z dużą liczbą niezależnych ekspertów od prawa, handlu, eksportu, badań, technologii, ubezpieczeń, marketingu czy internetu.
  3. Wymiana doświadczeń i networking, zarówno dla dużych, jak i małych firm z naszej branży.
  4. Prezentacje, panele dyskusyjne, nowości, wyróżnienia i nagrody dla najlepszych z najlepszych.
  5. Konkretna wiedza i konkretne rozwiązania szyte na miarę dla eksporterów oraz tych, którzy myślą o pozyskaniu nowych rynków.
  6. Co tak naprawdę wiemy o polskim rynku i rynkach eksportowych, np. czy znamy ceny? Analiza rynków zbytu i perspektywy rozwoju naszej branży w oparciu o realia rynkowe 2023-2025.
  7. Inspiracje i najlepsze praktyki w dziedzinie handlu w Polsce i za granicą, w tym przejęcia firm i inwestycje.
  8. Odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania odnośnie sektora budownictwa, cen i konkurencji w Polsce, ale także na wielu innych rynkach zbytu.
  9. Wyróżnienie najbardziej rokujących polskich firm w eksporcie "Windoor Export Award" oraz najlepszych zagranicznych dostawców maszyn, urządzeń, systemów, komponentów i akcesoriów (Złota 15)
  10. Stworzenie specjalnego katalogu firm, polskich eksporterów stolarki, który będzie dostępny dla potencjalnych inwestorów z całego świata.

Liczba miejsc ograniczona! Jeżeli chcecie Państwo już dziś zarezerwować sobie miejsce na VIII Międzynarodowym Forum Stolarki VIP w dn. 20-21 września 2023 r., prosimy napisać TAK – FORUM na adres: forum@stolarkavip.pl lub zadzwonić pod nr tel. 531 561 202. Z przyjemnością prześlemy szczegóły. Zapraszamy!

Dlaczego warto być na Międzynarodowym Forum Stolarki. Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w recenzjach naszych gości i uczestników.

Bardzo dziękujemy za możliwość uczestnictwa w Konwencie oraz szczególne wyróżnienie. Ostatnimi czasy wzięło nas na wspominki i wychodzi na to, że staramy się w każdym roku przynajmniej raz Państwa odwiedzić… chyba od 2014 r., jeśli się nie mylę. Niezwykle miło było również tym razem, w tak zacnym gronie i przy takiej frekwencji zasiąść na dziedzińcu zamku w Gniewie. Trzymamy ogromnie kciuki za Państwa formułę Konwentów. Zawsze możecie Państwo na nas liczyć!- Tomasz Ciskowski, współwłaściciel firmy CK-Stolarka.  02.2022 r.

Bardzo dziękujemy za zaproszenie i możliwość udziału w Konwencie. Wiele ciekawych i konstruktywnych rozmów i – jak zwykle – spore grono firm, które w jakiś sposób mają coś wspólnego z Aluplast. Oczywiście jesteśmy w gotowości, jeśli chodzi o kolejne przedsięwzięcia.- Marcin Szewczuk, dyrektor marketingu firmy Aluplast.  09.2021 r.

Bardzo dziękujemy za możliwość ponownego udziału w Państwa konferencji. Widziałem ogromne zainteresowanie prelekcją dot. zmian w zakresie rękojmi i konstruowania umów. Mimo prawie roku od wprowadzenia zmian nadal jest wiele znaków zapytania co do stosowania tych przepisów w praktyce. Cieszy mnie niezmiernie aktywność audytorium i fakt zadawania pytań. W mojej ocenie zawsze świadczy to o chęci zdobycia wiedzy przez słuchaczy, a przecież temu służą organizowane przez Państwa spotkania. - mec. Tomasz Waszkiewicz, Kancelaria Adwokacka Tomasz Waszkiewicz. 02.2020 r.

Dziękuję bardzo za zaproszenie i możliwość podzielenia się swoją wiedzą, chociaż słuchacze pod koniec już zasypiali. Konwenty są miłe i sympatyczne dzięki Wam – dzięki atmosferze, którą stwarza Pan Grzegorz – swoją sympatią okazywaną zarówno „orłom montażu", jak i tym „wszystko wiedzącym”, którzy przyjechali tak późno, aby wreszcie dowiedzieć się czegoś ważnego; i dzięki Pani – to, czym się Pani zajmuje naukowo, tj. „logistyką", zawsze jest w najlepszym porządku. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. - mgr. inż. Andrzej Żyła – ekspert branżowy i rzeczoznawca sądowy. 12.2017 r.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zaproszenie na Konwent Stolarki. Dla mnie jest to pierwsze tego typu spotkanie po poluzowaniu obostrzeń. Ostatnią konferencją przed pandemią, w której wziąłem udział, było spotkanie w Gniewie w 2020 r. Szczerze gratuluję sukcesu organizacyjnego. Po liczbie uczestników widać, że jest wielka chęć do powrotu do bezpośrednich kontaktów międzyludzkich. - dr inż. Krzysztof Kuczyński – Z-ca Dyrektora ds. Badań i Innowacji Instytut Techniki Budowlanej   06.2021 r.

Bardzo cenimy sobie udział w Konwencie, gdyż każde takie spotkanie wnosi coraz więcej do naszych możliwości i umiejętności. (…). Nauka nigdy się nie kończy, a i wiedzy nie jest za wiele, jeżeli chce się sprostać coraz bardziej wymagającym Klientom. Oczekiwania nakierowane na poprawę parametru energooszczędności prowadzą do bardzo szybkiego rozwoju zagadnień montażu. Spotykając się z ludźmi z branży, możemy posłuchać, podyskutować, wymienić doświadczenia, a w rezultacie dostarczyć dobry produkt i – co ważne – z profesjonalnie wykonanym montażem. Jako sprzedawcy i wykonawcy usług, dążymy do tego, aby być innowacyjnymi, a z solidną podstawą merytoryczną możemy uniknąć błędów w praktyce. -Grzegorz Dumieński, Oknopol Niepołomice 01.2014

Staram się być obecny na wielu wydarzeniach branżowych, bo wiedzy nigdy za wiele. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń mogę stwierdzić, że Konwenty Stolarki to miejsce, gdzie można zetknąć się z informacjami takimi najbliżej branży, produktowi i problemom, z jakimi przychodzi nam się mierzyć na co dzień. Mamy tu spojrzenie na dany temat nie tylko od strony producenta czy sprzedaży, ale też montażu i obsługi posprzedażowej. Z kilkoma ekspertami zapoznanymi podczas Konwentów nawiązaliśmy szerszą współpracę. To pozwoliło nam zaoszczędzić czas na szukanie informacji na własną rękę i zapewniło właściwe prowadzenie spraw firmy.- Roman Bauta, Prezes Zarządu firmy Nexbau, 02.2023

Nie zwlekaj napisz  TAK – FORUM na adres: forum@stolarkavip.pl lub zadzwonić pod nr tel. 531 561 202. Z przyjemnością prześlemy szczegóły. Zapraszamy!

Przeczytaj także

Nowy Dyrektor Sprzedaży Deceuninck na Europę Środkową

Deceuninck z przyjemnością informuje o objęciu przez Grzegorza Federowicza funkcji Dyrektora Sprzedaży na Europę Środkową z dniem 1 lipca br. Po dołączeniu do Deceuninck w 2018 roku, Grzegorz Federowicz jako Dyrektor Sprzedaży Deceuninck Poland z sukcesem kierował sprzedażą w Regionie...

Bezpieczne i ciche zamykanie drzwi: nowy model TS 5000 SoftClose firmy GEZE.

Firma GEZE od lat oferuje różnego typu rozwiązania do obsługi oraz automatyzacji drzwi i okien. Jesteśmy uznanym na świecie liderem w tym obszarze, ale stale staramy się udoskonalać nasze rozwiązania. Tym razem przedstawiamy nasz nowy samozamykacz szynowy GEZE TS 5000...

Nasi partnerzy